Podrobno

Percepcija vloge spletnih portalov na področju nepremičnin - z vidika zasebnih prodajalcev in nepremičninskih agencij : diplomsko delo
ID Plestenjak, Julija (Avtor), ID Lah, Marko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_plestenjak-julija.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:nepremičninske agencije, osebna prodaja, Oglaševanje, Nepremičnine, Real estate, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Plestenjak]
Leto izida:2017
Št. strani:55 str.
PID:20.500.12556/RUL-99134 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:332.852.2(043.2)
COBISS.SI-ID:35383133 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:08.01.2018
Število ogledov:3340
Število prenosov:237
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
PLESTENJAK, Julija, 2017, Percepcija vloge spletnih portalov na področju nepremičnin - z vidika zasebnih prodajalcev in nepremičninskih agencij : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : J. Plestenjak. [Dostopano 2 maj 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_plestenjak-julija.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Advertising, Prodaja, Selling, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Vpliv digitalizacije na poslovanje izbranih nepremičninskih agencij
  2. Zadovoljstvo uporabnikov storitev nepremičninske agencije
  3. Prenova obstoječega spletnega mesta nepremičninske agencije
  4. Profitabilnost razvoja izbranega nepremičninskega projekta za hrvaški trg
  5. Glasba v oglaševanju
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Določanje spektra storitev slovenskih nepremičninskih agencij
  2. Pomen etike pri poslovanju z nepremičninami
  3. Vrednotenje vrednosti nepremičnin z vidika nepremičninskega posrednika
  4. Poslovni načrt nepremičninske agencije
  5. Priprava načrta marketinškega komuniciranja za podjetje "X"

Nazaj