Podrobno

Medijatizacija političnega komuniciranja na primeru analize slovenskih parlamentarnih strank Socialni demokrati in Levica : magistrsko delo
ID Čepin, Jure (Avtor), ID Pajnik, Mojca (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_cepin-jure.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:novi mediji, spletni mediji, Politično komuniciranje, Politične stranke, Množični mediji, Magistrske naloge
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Čepin]
Leto izida:2017
Št. strani:55 str.
PID:20.500.12556/RUL-98855 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:329:004.738.52(043.3)
COBISS.SI-ID:35321437 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.12.2017
Število ogledov:1968
Število prenosov:195
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
ČEPIN, Jure, 2017, Medijatizacija političnega komuniciranja na primeru analize slovenskih parlamentarnih strank Socialni demokrati in Levica : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : J. Čepin. [Dostopano 2 maj 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_cepin-jure.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Political communication, Political parties, Mass media, Master's theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Praktično pedagoško usposabljanje : socialna pedagogika : priročnik
  2. Praktično pedagoško usposabljanje: vodenje portfolia: priročnik
  3. Izobraževanje strokovnih delavcev in njihov profesionalni razvoj
  4. European dimensions of teacher education : similarities and differences
  5. The prospects of teacher education in south-east Europe
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Učitelj kot dejavnik uspešnosti v obveznem izobraževanju na Finskem
  2. E-forum as a means of student teachers' professional development during teaching practice
  3. Pedagoška praksa z vidika empirično verificirane ocene visokošolskih didaktikov

Nazaj