Podrobno

Znanje in motivacija kot dejavnika pospeševanja prodaje : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Jug, Gordana (Avtor), ID Ivašković, Igor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/jug600.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, prodaja, planiranje, strategija trženja, vedenje podrošnikov, znanje, motiviranje, zadovoljstvo
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[G. Jug]
Leto izida:2016
Št. strani:II, 31, 4 str.
PID:20.500.12556/RUL-98695 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23714790 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:05.01.2018
Število ogledov:1670
Število prenosov:157
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
JUG, Gordana, 2016, Znanje in motivacija kot dejavnika pospeševanja prodaje : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : G. Jug. [Dostopano 2 maj 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/jug600.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Knowledge and motivation as sales promotion factorsKnowledge and motivation as sales promotion factors
Ključne besede:marketing, sales, planning, marketing strategy, consumer behaviour, knowledge, motivation, satisfaction

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Načrt trženja specializirane frizerske storitve
  2. Analiza pospeševanja prodaje s poudarkom na nagradnih igrah
  3. Trženjske priložnosti malih lekarn v primerjavi z lekarniškimi verigami
  4. Razvitost načrtovanja strateškega trženja v slovenskih podjetjih
  5. Analiza spletnih kuponskih popustov na primeru slovenskih gostinskih podjetij
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Vpliv instrumentov marketinškega komuniciranja na zadovoljstvo potrošnikov
  2. Pospeševanje prodaje globalno prepoznavne blagovne znamke
  3. Nove metode pospeševanja prodaje
  4. Načrt marketinškega komuniciranja blagovne znamke Lumpi
  5. Načini pospeševanja prodaje na primeru blagovne znamke Gorenjka

Nazaj