Podrobno

Islamska država v Iraku : magistrsko delo
ID Kopač, Mateja (Avtor), ID Garb, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_kopac-mateja.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Islamska država v Iraku, varnost, suverenost, Islamska država, Islamic state, Islamski fundamentalizem, Varnostni položaj, Irak, Magistrske naloge
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Kopač]
Leto izida:2017
Št. strani:159 str.
PID:20.500.12556/RUL-97693 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:355.02(567)(043.3)
COBISS.SI-ID:35187549 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:07.11.2017
Število ogledov:3325
Število prenosov:515
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KOPAČ, Mateja, 2017, Islamska država v Iraku : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : M. Kopač. [Dostopano 21 april 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_kopac-mateja.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Islamic fundamentalism, Security position, Iraq, Master's theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Aktivnosti na čustvenem in socialnem področju za učence s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  2. Pomen učenja in razvijanja samozagovorniških spretnosti pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  3. Bralna anksioznost, bralno razumevanje in bralne učne strategije pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  4. Otroci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  5. Delo učiteljev slovenščine z učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Odnos vrstnikov do izobraževanja učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  2. Izvršilne funkcije pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  3. Socialna sprejetost dijakov s primanjkljaji na posameznih področjih učenja (PPPU)
  4. Vloga inkluzivnega pedagoga pri obravnavi otrok s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  5. Usmerjanje učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja

Nazaj