izpis_h1_title_alt

Oglaševanje kot vrsta necenovne konkurence med podjetji s tržno močjo : delo diplomskega seminarja
ID Sedovnik, Žiga (Avtor), ID Feldin, Aljoša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (386,95 KB)
MD5: 5F404A370271E84D2F964314C4E9DF32
PID: 20.500.12556/rul/4e358d35-645e-414d-b69c-f5f94383b93d

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:finančna matematika, oglaševanje, Dorfman-Steinerjev pogoj, Hotellingov model prostorske konkurence
Vrsta gradiva:Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FMF - Fakulteta za matematiko in fiziko
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Ž. Sedovnik]
Leto izida:2012
Št. strani:24 str.
PID:20.500.12556/RUL-96915 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:519.8
COBISS.SI-ID:16436825 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:17.10.2017
Število ogledov:1298
Število prenosov:431
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Advertising as a form of non-price competition between companies with market power
Ključne besede:mathematics, advertising, Dorfman-Steiner, Hotelling model of spatial competition

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj