izpis_h1_title_alt

Razvoj trgovske blagovne znamke na področju izdelkov za osebno nego v času recesije : diplomsko delo
ID Penić Knep, Anita (Avtor), ID Dmitrović, Tanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/penic_knep14689.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, kozmetika, proizvodi, blagovne znamke, trgovina, nakup, odločanje, vedenje potrošnikov, recesije, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Penić Knep]
Leto izida:2016
Št. strani:II, 48, 23 str.
PID:20.500.12556/RUL-96057 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23607782 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:27.09.2017
Število ogledov:823
Število prenosov:150
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Development of private label in the field of personal care products in time of recession
Ključne besede:Slovenia, cosmetics, products, brands, trade, purchasing, decision making, consumer behaviour, recessions, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj