izpis_h1_title_alt

Analiza zadovoljstva strank v poprodaji na primeru podjetja Renault Nissan Slovenija : diplomsko delo
ID Ceglar, Gašper (Avtor), ID Ograjenšek, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/ceglar14718.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, avtomobili, trgovinsko podjetje, Renault Nissan Slovenia, kvaliteta, storitve, zadovoljstvo, lojalnost, meritve, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[G. Ceglar]
Leto izida:2016
Št. strani:III, 55, 16 str.
PID:20.500.12556/RUL-96050 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23604454 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:27.09.2017
Število ogledov:2109
Število prenosov:244
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Postpurchase Customer Satisfaction Analysis: Case of Renault Nissan Slovenia
Ključne besede:Slovenia, cars, commercial enterprise, Renault Nissan Slovenia, quality, services, satisfaction, loyalty, measurements, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj