izpis_h1_title_alt

Optimizacija procesa odpravljanja napak pri naročnikih z uporabo mobilnih tehnologij v podjetju T-2 : diplomsko delo
ID Melanšek, Bor (Avtor), ID Turk, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/melansek14894.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, telekomunikacije, podjetje, T2, vzdrževanje, napake, tehnologija, mobilna telefonija, poslovni proces, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[B. Melanšek]
Leto izida:2016
Št. strani:III, 40 str.
PID:20.500.12556/RUL-95985 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658
COBISS.SI-ID:23554534 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:27.09.2017
Število ogledov:1069
Število prenosov:404
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Customer support optimization by mobile technologies in company T-2
Ključne besede:Slovenia, telecommunications, enterprises, T2, maintenance, errors, technology, mobile telephony, business process, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj