Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Detekcija uhljev s pomočjo konteksta
ID
Oblak, Tim
(
Avtor
),
ID
Peer, Peter
(
Mentor
)
Več o mentorju...
,
ID
Štruc, Vitomir
(
Komentor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(3,01 MB)
MD5: 4E298391BD449BFC7CCF38CABABC52D8
PID:
20.500.12556/rul/803dd9fc-754c-45de-9732-754438c4917c
Galerija slik
Izvleček
Zaradi svojih biometričnih lastnosti uhlji predstavljajo zanesljiv in edinstven vir informacij, še posebej uporaben na področju identifikacije ljudi. Pogoj za uspešno prepoznavo uhlja je učinkovit način detekcije, ki kljub prekrivanju in različnim pozam objekte detektira z relativno velikim priklicem. V tej diplomski nalogi predstavimo nov način detekcije uhljev, ki z namenom potencialne izboljšave napovedovanja koristi informacijo o kontekstu obraza. Za potrditev domneve smo v začetku izboljšali eno od obstoječih metod detekcije. Rezultate slednje smo utežili z lokalizacijo potencialnih področij uhljev. Na koncu smo zgradili še lasten cevovod, ki informacijo o kontekstu prejme že na začetku. Rezultat končnega cevovoda je izrazito povečan priklic detekcij glede na posamezne slikovne točke, poleg tega pa ohranimo relativno dobro mero preciznosti. Na testni množici 250 slik tako dosežemo izboljšavo dodatnih 28,5 odstotnih točk po meri Jaccardovega koeficienta podobnosti.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
biometrija
,
kontekst
,
uhelj
,
detekcija
,
globoko učenje
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:
2017
PID:
20.500.12556/RUL-95923
Datum objave v RUL:
25.09.2017
Število ogledov:
1656
Število prenosov:
430
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
OBLAK, Tim, 2017,
Detekcija uhljev s pomočjo konteksta
[na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 21 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=95923
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Context-aware ear detection
Izvleček:
Because of their biometric properties, ears provide a reliable and unique source of information that is useful in the field of human identification. The condition for successful ear recognition is an effective detection method, which, despite various occlusions and poses, detects objects with a relatively large recall rate. In this thesis we present a novel approach to ear detection, which uses additional face context information for potential prediction improvement. In order to confirm the presumption, we first improved one of the existing detection methods. The results of the latter are weighted using localization of potential ear areas. Finally, we designed our own pipeline, which uses face context information from the beginning. The result of the final pipeline is a significant increase in pixel-wise detection recall rate, while preserving a relatively high measure of precision. On our test set of 250 images, we achieve an improvement of 28.5 percentage points according to the Jaccard coefficient of similarity.
Ključne besede:
biometrics
,
context
,
ear
,
detection
,
deep learning
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Aktivnosti na čustvenem in socialnem področju za učence s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Pomen učenja in razvijanja samozagovorniških spretnosti pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Bralna anksioznost, bralno razumevanje in bralne učne strategije pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Otroci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Delo učiteljev slovenščine z učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Odnos vrstnikov do izobraževanja učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Izvršilne funkcije pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Socialna sprejetost dijakov s primanjkljaji na posameznih področjih učenja (PPPU)
Vloga inkluzivnega pedagoga pri obravnavi otrok s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Usmerjanje učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Nazaj