izpis_h1_title_alt

Uporaba instrumentov trženjskega spleta v malih podjetjih : magistrsko delo
ID Marolt, Tina (Avtor), ID Potočnik, Vekoslav (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/marolt2806.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:majhna podjetja, podjetništvo, trženje, marketing mix, karakteristike, metode, raziskave
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Marolt]
Leto izida:2006
Št. strani:80 str., XXXVIII str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-9546 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:16176358 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1366
Število prenosov:239
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:small enterprises, entrepreneurship, marketing, marketing mix, characteristics, methods, research

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj