izpis_h1_title_alt

Analiza igre branilcev v conski obrambi 5:1 pri rokometu : diplomsko delo
ID Kozole, Rok (Avtor), ID Šibila, Marko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,66 MB)
MD5: 8A29F35731B27BEC446DE35CA2FCDCB2
PID: 20.500.12556/rul/90eecf15-b069-4ad3-85db-d97ece508e53

Izvleček
V diplomski nalogi je predstavljena analiza igre branilcev v conski obrambi 5:1 pri rokometu. Obrambna formacija 5:1 je po obrambi 6:0 druga najpogosteje uporabljena obrambna formacija, katere se poslužujejo tako ekipe iz vrhunskega rokometa kot tudi ekipe, ki tekmujejo v ligah nižje kakovosti. V skladu s hitrim razvojem rokometne igre se je razvijala tudi obramba 5:1. Obrambna formacija 5:1 se pri mlajših rokometaših uporablja tudi kot prehodna obramba oz. temelj za prehod iz bolj globokih (3:2:1) k plitkejšim obrambam (6:0). Pri conski obrambi 5:1 je pet branilcev razporejenih ob črti vratarjevega prostora, na sredini igrišča pa je branilec imenovan prednji center, ki se giba nekje na razdalji 8 oz. 9 metrov. Naloge branilcev so različne, načeloma pa ima pri obrambi 5:1 vsak branilec svojo vlogo. Ob različnih prehodih napadalcev na položaj drugega krožnega napadalca lahko spremenimo obrambo v kombinirano bodisi 4+2, 5+1 ali 3+3. Z agresivno igro poskušajo branilci napadalce pri strelih in podajah čim bolj ovirati ter jih s tem prisiliti v napako ali prehiter zaključek napada. V prvem delu diplomske naloge opisujemo sodobni model branjenja s pomočjo obrambe 5:1, drugem delu pa smo se osredotočili predvsem na metodiko učenja obrambe 5:1. Pri tem smo uporabili vire o različnih obrambnih formacijah. Ta diplomska naloga bo lahko služila tudi kot pripomoček, tako trenerjem kot tudi igralcem oz. vsem, ki si želijo nadgraditi svoje znanje o obrambni formaciji 5:1.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Obramba 5:1, rokomet, analiza igre v obrambi, metodika učenja obrambe 5:1
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FŠ - Fakulteta za šport
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/RUL-95058 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:5185969 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:13.09.2017
Število ogledov:2054
Število prenosov:518
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of defenders playing the 5-1 defence in handball
Izvleček:
The diploma work deals with an analysis of defenders playing the 5-1 zone defence in handball. After the 6-0 zone defence, the 5-1 zone is the second most frequently used defence formation, applied by both the highest ranking teams and those competing in lower categories. The 5-1 defence has developed together with a rapid development of handball as a game. In junior categories, the 5-1 defence formation is also used as a transitional defence, i.e. a stepping stone from deep (3-2-1) to shallow (6-0) defences. In the 5-1 zone defence, five players are aligned along the goalkeeper’s zone, with another player – referred to as the front centre – moving at a distance of some 8 or 9 metres. Defenders have different tasks, but in principle, each defender in the 5-1 zone has his or her specific role. When attackers switch to the position of the second pivot, it allows changing the defence into a combined formation, such as 4+2, 5+1 and 3+3 respectively. Playing aggressively, defenders are trying to block the attackers to shoot and pass, which forces them into mistakes or finishing an attack too early. The first part of the diploma describes modern defending by means of the 5-1 defence. The second part focuses on the methodology of teaching the 5-1 defence. To do so, sources on different defence formations were used. This diploma paper could serve as a tool for both coaches and players and anyone else whose goal is to upgrade their knowledge on the 5-1 defence formation.

Ključne besede:5-1 defence, handball, analysis of playing a defence, methodology of teaching 5-1 defence

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj