izpis_h1_title_alt

Prilagajanje trženjskih strategij v času recesije za izdelke vsakdanje rabe : magistrsko delo
ID Gorinšek, Žuža (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/gorinsek4781.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, strategija trženja, recesije, usklajevanje, raziskave, analiza, case study
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Ž. Gorinšek]
Leto izida:2016
Št. strani:III, 91, 3 str.
PID:20.500.12556/RUL-94629 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23721446 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.09.2017
Število ogledov:962
Število prenosov:121
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Adaptation of marketing strategies for fast moving consumer goods in times of recession
Ključne besede:marketing, marketing strategy, recessions, adjustment, research, analysis, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj