Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Napredno
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
The opportunities and challenges for ICT in science education
ID
Ferk Savec, Vesna
(
Avtor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(612,09 KB)
MD5: EEADADF1407E077552D8F7C24549C111
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
https://journals.helsinki.fi/lumat/article/view/1282
Galerija slik
Izvleček
This article examines the opportunities and challenges for the use of ICT in science education in the light of science teachers’ Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK). Some of the variables that have been studied with regard to the TPACK framework in science classrooms (such as teachers’ self-efficacy, gender, teaching experience, teachers’ beliefs, etc.) are reviewed, and variations of the TPACK framework specific for science education are expounded upon. In the conclusion, some of the aspects of TPACK in science education that need to be addressed in future are indicated, including the development of subject specific ICT-based resources and e-learning platforms; training to develop science teachers’ integrated skills for the implementation of ICT in their subject teaching; the importance of the continuous encouraging of science teachers’ for their participation in in-service training related to the use of ICT; and the examination of the role of science teachers’ TPACK in the developing of students’ 21st century trans-disciplinary skills.
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
science teachers
,
science education
,
ICT use in teaching
,
TPACK
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Status publikacije:
Objavljeno
Različica publikacije:
Objavljena publikacija
Leto izida:
2017
Št. strani:
Str. 12-22
Številčenje:
Vol. 5, no. 1
PID:
20.500.12556/RUL-94477
UDK:
37.091.31:50
ISSN pri članku:
2323-7112
DOI:
10.31129/LUMAT.5.1.256
COBISS.SI-ID:
11674953
Avtorske pravice:
Podatek o licenci CC BY-NC 4.0 je naveden na spletni strani revije (
https://journals.helsinki.fi/lumat/about
) (Datum opombe: 2. 9. 2025)
Datum objave v RUL:
31.08.2017
Število ogledov:
2422
Število prenosov:
393
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
LUMAT
Založnik:
University of Helsinki, LUMA Centre Finland
ISSN:
2323-7112
COBISS.SI-ID:
11674697
Licence
Licenca:
CC BY-NC 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.sl
Opis:
Licenca Creative Commons, ki prepoveduje komercialno uporabo, vendar uporabniki ne rabijo upravljati materialnih avtorskih pravic na izpeljanih delih z enako licenco.
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
znanje
,
naravoslovna vzgoja in izobraževanje
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj