Podrobno

Employees as brand builders : a multilevel approach to internal branding
ID Terglav, Katja (Avtor), ID Konečnik Ruzzier, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Kaše, Robert (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/doktor/terglav_k.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Doktorsko delo/naloga
Tipologija:2.08 - Doktorska disertacija
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Terglav]
Leto izida:2017
Št. strani:IV, 129, 16 str.
PID:20.500.12556/RUL-92869 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23923174 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:06.07.2017
Število ogledov:2308
Število prenosov:323
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
TERGLAV, Katja, 2017, Employees as brand builders : a multilevel approach to internal branding [na spletu]. Doktorska disertacija. Ljubljana : K. Terglav. [Dostopano 2 maj 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/doktor/terglav_k.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Zaposleni kot soustvarjalci blagovne znamke : večnivojski pristop k notranjemu brandingu

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Spodbujanje branja v predšolskem obdobju
  2. Porajajoča se pismenost v predšolskem obdobju
  3. Pripovedovanje zgodb otrok, starih od 3 do 6 let
  4. Značilnosti branja in pripovedovanja pravljic v predšolskem obdobju
  5. Vloga vzgojiteljev in staršev v spodbujanju porajajoče se pismenosti predšolskih otrok v času COVID-19
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Pomen branja v predšolskem obdobju
  2. Joga v predšolskem obdobju
  3. Mnenje staršev in vzgojiteljev o bralni znački v predšolskem obdobju
  4. Igra otrok z avtizmom v predšolskem obdobju
  5. Količinska predstava otrok v predšolskem obdobju

Nazaj