Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
VRSTE IN VPLIV MOTIVACIJE V VELIKIH, SREDNJIH IN MALIH ORGANIZACIJAH
ID
TURK, NEJA
(
Avtor
),
ID
Stare, Janez
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(1,50 MB)
MD5: 6A267EA9D58CD73B51ACDAF845D2CEE8
PID:
20.500.12556/rul/a7ac8582-4578-480c-9fd1-983470ad73b9
Galerija slik
Izvleček
KajKaj je dejavnik, ki motivira ljudi, kako doseči med zaposlenimi največjo stopnjo motiviranosti in s tem povečati uspešnost organizacije, je vprašanje, ki si ga zastavi marsikatero podjetje. Namen diplomskega dela je bilo ugotoviti, kako tri različne izbrane organizacije spodbujajo svoje zaposlene, ali je način motiviranja pravilen in če obstaja kakšna druga oblika motivacije, ki bi na dotične zaposlene delovala še bolje. Diplomsko delo sestavlja teoretični in empirični del. S deskriptivno metodo je obravnavan teoretični del. Opisane so različne motivacijske teorije, razloženi različni pojmi kot so motivacija, motivacijski proces in predstavljeni načini motiviranja za delo. Empirični del sestavlja raziskava in njeni rezultati. Raziskavo sestavljajo različna vprašanja, na katera so odgovarjali zaposleni v izbranih organizacijah. S pomočjo rezultatov se je ugotavljalo njihovo mnenje, kot njihove potrebe in želje. Rezultati so predstavljeni grafično. Uporabljena je bila tako tuja kot domača literatura in različni viri. V diplomskem delu so bile postavljene štiri hipoteze. Hipoteza, da je plača najpomembnejši motivacijski dejavnik je bila potrjena. Hipoteza o splošnem pomanjkanju motivacije za delo zaposlenih je bila ovržena. Rezultati so tudi pokazali, da ko se zaposlenim izpolnijo osnovne potrebe po dohodku, torej ko je dohodek dovolj visok za preživetje, začnejo zaposleni zadovoljevati ostale potrebe, s tem tudi nematerialne. S pomočjo rezultatov anket in teoretičnega dela se lahko analizira, kaj bi na določene skupino zaposlenih vplivalo najbolj produktivno. Organizacija si s pomočjo rezultatov anket pomaga ugotoviti potrebe in želje, ki jih imajo zaposleni. Kaj si želijo, da bi organizacija uvedla, se do njih vedla in kako trenutne razmere vplivajo na njihovo delo. je dejavnik, ki motivira ljudi, kako doseči med zaposlenimi največjo stopnjo motiviranosti in s tem povečati uspešnost organizacije, je vprašanje, ki si ga zastavi marsikatero podjetje. Namen diplomskega dela je bilo ugotoviti, kako tri različne izbrane organizacije spodbujajo svoje zaposlene, ali je način motiviranja pravilen in če obstaja kakšna druga oblika motivacije, ki bi na dotične zaposlene delovala še bolje. Diplomsko delo sestavlja teoretični in empirični del. S deskriptivno metodo je obravnavan teoretični del. Opisane so različne motivacijske teorije, razloženi različni pojmi kot so motivacija, motivacijski proces in predstavljeni načini motiviranja za delo. Empirični del sestavlja raziskava in njeni rezultati. Raziskavo sestavljajo različna vprašanja, na katera so odgovarjali zaposleni v izbranih organizacijah. S pomočjo rezultatov se je ugotavljalo njihovo mnenje, kot njihove potrebe in želje. Rezultati so predstavljeni grafično. Uporabljena je bila tako tuja kot domača literatura in različni viri. V diplomskem delu so bile postavljene štiri hipoteze. Hipoteza, da je plača najpomembnejši motivacijski dejavnik je bila potrjena. Hipoteza o splošnem pomanjkanju motivacije za delo zaposlenih je bila ovržena. Rezultati so tudi pokazali, da ko se zaposlenim izpolnijo osnovne potrebe po dohodku, torej ko je dohodek dovolj visok za preživetje, začnejo zaposleni zadovoljevati ostale potrebe, s tem tudi nematerialne. S pomočjo rezultatov anket in teoretičnega dela se lahko analizira, kaj bi na določene skupino zaposlenih vplivalo najbolj produktivno. Organizacija si s pomočjo rezultatov anket pomaga ugotoviti potrebe in želje, ki jih imajo zaposleni. Kaj si želijo, da bi organizacija uvedla, se do njih vedla in kako trenutne razmere vplivajo na njihovo delo.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
motivacija
,
raziskava
,
motivacijski procesi
,
motivacijske teorije
,
potrebe
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
FU - Fakulteta za upravo
Leto izida:
2017
PID:
20.500.12556/RUL-92629
Datum objave v RUL:
22.06.2017
Število ogledov:
1625
Število prenosov:
351
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
INFLUENCE AND TYPE OF MOTIVATION IN SELECTED ORGANIZATIONS
Izvleček:
What is the factor, that motivates people, how can organizations achieve biggest levels of motivation and by that increase their success, is a question for most organizations. The intent of this diploma was to figure out how these three different organizations motivate their employees, is their way the right way and if there is some other form of motivation witch would work better. There is a theoretical and an empirical part. Motivational theories, different concepts like motivation, motivational process and other ways to motivate people to work are in the theoretical part. The questionnaire and its results are in the empirical part of the diploma. Results show needs, wants and thoughts of employees in selected organizations. Different sources and literature was used. Results of the research are featured graphically. There are four hypotheses in the diploma. Hypothesis that pay is still the most important motivational factor in confirmed. Hypothesis that people are not motivated to work in overturn. The results show when people have enough income they start to satisfy other, non-basic needs, which are not needed to survive like food and water. With the help of the questionnaire and theoretical part it can be studied what effects employees and what effects a group of employees in the most effective and productive way. Organizations can find out what their employees need and want, how their employees want to be treated by their superiors and co-workers. And what does the organization do now that their employees like and would want to continue.
Ključne besede:
motivation
,
research
,
motivational theories
,
motivational process
,
needs
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj