izpis_h1_title_alt

Priprava in vodenje projekta grafičnega preoblikovanja embalaže
ID Narobe, Tina (Avtor), ID Demšar, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (10,41 MB)
MD5: 2A71130414BC9730CF3C2F56A2F351B4
PID: 20.500.12556/rul/d37b4322-40d6-4a26-adac-c58e817b97d8

Izvleček
V diplomski nalogi je predstavljen projekt grafičnega preoblikovanja embalaže izdelkov znamke Jasmin. Izvedla ga je oglaševalska agencija, ki je bila izbrana s strani naročnika, to je podjetja Tosama d.o.o. Namen projekta je bil združitev treh obstoječih blagovnih znamk v eno, tako da se videz vseh obstoječih embalaž posodobi in tudi poveže. Cilj projekta je predstavljen v eksperimentalnem delu, kjer so opisane metode in izhodišča za oblikovanje nove grafične podobe embalaž in združitev blagovnih znamk. Rezultati projekta so predstavljeni v dveh delih. Prvi del je sestavljen iz agencijskih predlogov vizualne predstavitve preoblikovanja blagovne znamke. Drugi del je osredotočen na tržno komunikacijo in se je začel, ko so bile nove in prenovljene embalaže na policah v trgovinah. V zaključku diplomske naloge je predstavljen kratek opis izvedbe projekta ter predstavitev predlogov, kako bi projekt lahko izboljšali.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:projekt, vodenje, preoblikovanje, embalaža
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:NTF - Naravoslovnotehniška fakulteta
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/RUL-92514 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:05.06.2017
Število ogledov:1089
Število prenosov:562
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Project management of graphic redesign of packaging
Izvleček:
This thesis describes a project management of graphic redesign of packaging for new brand Jasmin. Project was carried out in an advertising agency, which was chosen by the client, Tosama d.o.o. The purpose of the project is to combine the three existing brands into one, so that the appearance of all existing packaging will be updated and connected. The aim of the project is presented in the experimental part, which describes the methods and bases for designing a new graphic design for packaging and merging three brands into one. The project results are presented in two parts. The first part are the agency's proposals of a visual presentation of graphic redesinging of the brand packaging. The second part is focused on marketing communications and has only started when they were new and refurbished packaging on the shelves in stores. In conclusion of this project management is summarized evaluation of the project, which is a description and presentation of proposals on how the project could be improved.

Ključne besede:project management, redesign, packaging

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj