izpis_h1_title_alt

Paradoks zasebnosti in dejavniki samorazkrivanja na spletnih socialnih omrežjih : primer emipričnega testiranja pojasnjevalnega modela na uporabnikih Facebooka
ID Schulz, Veronika Barbara (Avtor), ID Petrovčič, Andraž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_schulz-veronika-barbara.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:samorazkrivanje, kognitivna disonanca, Spletna družabna omrežja, Zasebnost, Ankete, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[V. B. Schulz]
Leto izida:2016
Št. strani:66 str.
PID:20.500.12556/RUL-91880 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:303:004.738.52:342.721(043.2)
COBISS.SI-ID:34787421 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:04.05.2017
Število ogledov:1468
Število prenosov:478
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Online social networks, Privacy, Surveys, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj