izpis_h1_title_alt

Pomen ugleda izobraževalne inštitucije : primer Ekonomske fakultete Univerze v Ljubljani
ID Lapanja, Monika (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/lapanja5226.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:visoko šolstvo, izobraževanje, institucije, Ekonomska fakulteta, identiteta podjetja, blagovne znamke, image, vrednotenje, kvaliteta, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Lapanja]
Leto izida:2016
Št. strani:II, 88, 40 str.
PID:20.500.12556/RUL-91759 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:378
COBISS.SI-ID:23649510 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.05.2017
Število ogledov:919
Število prenosov:123
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Importance of reputation in higher education institutions: case of University of Ljubljana, Faculty of Economics
Ključne besede:university education, learning, institutions, Faculty of Economics, corporate identity, brands, image, valuation, quality, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj