Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Ocenjevanje napredka, ne samo znanja pri osebah z motnjami v duševnem razvoju
ID
Žgur, Erna
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/4430/
Galerija slik
Izvleček
Učenci z zmernimi, težjimi in težkimi motnjami v duševnem razvoju se praviloma izobražujejo v posebnem programu vzgoje in izobraževanja (PPVIZ). V raziskavi smo ugotavljali mnenje učiteljev, ki poučujejo v PPVIZ, do ocenjevanja napredka učencev (v kolikšni meri pri ocenjevanju upoštevajo operativne cilje iz Učnega načrta ter jih vključujejo v Obvestilo o uspehu, kakšno je njihovo mnenje glede napredovanja učencev, kaj menijo o načinu opisnega ocenjevanja, ali je takšen način ocenjevanja realen, njihov odnos do operativnih ciljev iz Učnega načrta, kakšni so njihovi predlogi glede organizacije PPVIZ…).
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
pouk po prilagojenem programu
Vrsta gradiva:
Izvleček
Tipologija:
1.12 - Objavljeni povzetek znanstvenega prispevka na konferenci
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2017
Št. strani:
35-35
PID:
20.500.12556/RUL-91511
COBISS.SI-ID:
11510345
Datum objave v RUL:
25.08.2017
Število ogledov:
1514
Število prenosov:
154
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
special education
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj