izpis_h1_title_alt

Obisk iz rezultatov iskanj na iskalniku Google
ID OKORN, UROŠ (Avtor), ID Solina, Franc (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,28 MB)
MD5: 4CE1747DE012E0BC355AC5455C319081
PID: 20.500.12556/rul/8b313110-c924-4a03-a4ff-fdaa2306673b

Izvleček
Večina podjetij se v današnjem času zaveda, da morajo na svoje spletno mesto pridobiti ključne obiskovalce, ne vedo pa, kako to narediti. V diplomskem delu sem se zato osredotočil na obisk, ki pride z iskalnika Google, pa naj bo to organski ali plačljivi obisk. Kdor koli želi na spletno mesto privabiti obiskovalce z Googla, se prej ali slej sreča z optimizacijo spletnih mest, kar se dolgoročno tudi najbolj splača. Če pa želimo na spletno mesto na hitro in zelo preprosto pripeljati uporabnike, se odločimo za oglaševanje na Googlu. Zato sem v diplomskem delu predstavil tehnične, vsebinske in marketinške vidike, kako z iskalnikov pridobiti kar se da največ klikov in s tem tudi ključnih obiskovalcev. Predstavil sem pravilne tehnike, ki jim moramo slediti, da bo naš obisk na Googlu rasel, in škodljive tehnike, ki se jih moramo izogibati, saj ne želimo dobiti Googlove kazni. Na ta dva vira obiska sem se osredotočil zato, ker je to trenutno najučinkovitejši in najcenejši našin za pridobivanje potencialnih kupcev.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Optimizacija spletnih mest, optimizacija spletnih strani, Google oglaševanje, zgodovina Googla, analiza ključnih besed, onsite SEO, offsite SEO, vsebina, obisk spletnih strani, inbound marketing, ključne besede, spletno iskanje, RWD, Google Webmaster Tool, Pingvin, Panda, Kolibri, Golob
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/RUL-91217 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:24.03.2017
Število ogledov:1179
Število prenosov:748
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Visits from Google's SERP
Izvleček:
Most enterprises nowadays realise that they have to attract key visitors to their websites, but do not know, how to do this. Therefore, in this diploma thesis, I have focused on the visit, coming from the Google search engine, whether organic or payable visit. Whoever wants to attract visitors from Google to their website, soon or later faces the need for website optimization, which is also the most rewarding approach in the long term. If however one aims to attract visitors to the website quickly and very easily, they decide for advertising on Google. Therefore, in this diploma thesis I have presented the technical, conceptual and marketing aspects on how to get the most clicks possible from the search engines and consequently also more key visitors. I have presented the proper techniques for the improvement of visiting rate on Google which we need to follow, and disadvantageous techniques, one should avoid in order not to be punished by Google. I have concentrated on these two sources of visit, as they are momentarily the most effective and inexpensive way of attracting potential buyers.

Ključne besede:Search Engine Optimization, Google Adwords, History of Google, Keyword analysis, onsite SEO, offsite SEO, content, visits, inbound marketing, keywords, search, RWD, Google Webmaster Tools, Google Penguin, Google Panda, Google Colibri, Google Pigeon

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj