izpis_h1_title_alt

Development of chemistry pre-service teachers during practical pedagogical training : self-evaluation vs. evaluation by school mentors
ID Ferk Savec, Vesna (Avtor), ID Wissiak Grm, Katarina Senta (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/4413/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V članku predstavljena raziskava se ukvarja s samo-evalvacijo napredka med praktičnim pedagoških usposabljanjem bodočih učiteljev kemije, študentov četrtega letnika, v primerjavi z mnenjem njihovih mentorjev na šoli. Vzorec sestavlja 21 bodočih učiteljev kemije in 21 njihovih mentorjev, izkušenih učiteljev kemije na osnovnih šolah. Za namen spremljanja razvoja bodočih učiteljev kemije med praktičnim pedagoških usposabljanjem so bodoči učitelji in njihovi mentorji izpolnjevali »Vprašalnik za spremljanje razvoja bodočih učiteljev kemije«, ki temelji na evalvaciji osmih karakteristik strokovnega razvoja učiteljev kemije. Rezultati kažejo, da so bili bodoči učitelji kemije v samo-evalvaciji bolj strogi od svojih mentorjev, še posebno po prvi izvedeni uri pouka kemije, medtem ko so bile ocene po zadnji izvedeni uri podobne z ocenami mentorjev glede večine ocenjevanih karakteristik. Podrobneje je predstavljen razvoj petih naključ no izbranih bodočih učiteljev kemije iz njihovega osebnega vidika, kakor tudi iz perspektive njihovih mentorjev.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:kemija
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Ljubljana, Slovensko kemijsko društvo
Leto izida:2017
Št. strani:63-72
Številčenje:64
PID:20.500.12556/RUL-91159 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN:1318-0207
COBISS.SI-ID:11490889 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:30.08.2017
Število ogledov:1752
Število prenosov:246
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
The research presented in this article deals with the self-evaluation of 4th year pre-service chemistry teachers’ progress during their second year practical pedagogical training in chemistry teaching at primary schools (students’ age 13–15 years) in comparison to the perception of their progress by their school mentors. The sample consisted of 21 pre-service teachers and 21 school mentors, in-service chemistry teachers, at primary schools. For the purpose of following to pre-service chemistry teachers’ development, the pre-service teachers as well as their mentors completed the “Questionnaire for monitoring students’ progress”, focusing on eight characteristics of professional development during practical pedagogical training. The results reveal that student-teachers were stricter in their self-evaluation in comparison to their school mentors after their first chemistry lecture at school during the practical pedagogical training; however, after their last lecture, the evaluations were similar for most of the characteristics. The development of five randomly selected student- teachers is presented in detail from their own perspectives, as well as from their school mentors’ perspectives.

Ključne besede:Chemistry teacher education

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj