Podrobno

Popularna kultura kot primer univerzalizacije blagovnega fetišizma : magistrsko delo
ID Janović, Nikola (Avtor), ID Močnik, Rastko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska/pdfs/mag_Janovic-Nikola.PDF Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Janović]
Leto izida:2007
Št. strani:165 f.
PID:20.500.12556/RUL-9070 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:316.7(043)
COBISS.SI-ID:26119261 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1644
Število prenosov:280
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
JANOVIĆ, Nikola, 2007, Popularna kultura kot primer univerzalizacije blagovnega fetišizma : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : N. Janović. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska/pdfs/mag_Janovic-Nikola.PDF
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Research groups' social capital: a clustering approach
  2. Measuring ego-centered social networks: do cheaper methods with respondent burden provide good estimates of network composition?
  3. Evolution of human signed networks
  4. Cognitive evaluation of the hierarchical approach for measuring ego-centered social networks
  5. Zanesljivost mer središčnosti in pomembnosti v socialnih omrežjih
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Pomen medkulturne raznolikosti sosednjih držav

Nazaj