Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Občutek pripadnosti v spletnih skupnostih : vpliv zaupanja, pravil in norm
ID
Rampre, Matjaž
(
Avtor
),
ID
Petrič, Gregor
(
Mentor
)
Več o mentorju...
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/rampre-matjaz.pdf
Galerija slik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
spletne skupnosti
,
pripadnost
,
pravila
,
norme
,
zaupanje
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:
Ljubljana
Založnik:
[M. Rampre]
Leto izida:
2016
Št. strani:
46 f.
PID:
20.500.12556/RUL-89273
UDK:
004:316.472.4(043.2)
COBISS.SI-ID:
34709341
Datum objave v RUL:
28.03.2017
Število ogledov:
1545
Število prenosov:
222
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
RAMPRE, Matjaž, 2016,
Občutek pripadnosti v spletnih skupnostih : vpliv zaupanja, pravil in norm
[na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : M. Rampre. [Dostopano 2 maj 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/rampre-matjaz.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Direktni pristop pri pouku matematike
Osvajanje osnovnih matematičnih pojmov s konceptom Montessori pedagogike
Paradigmatični in narativni pristop pri poučevanju matematike
Reprezentiranje matematičnih pojmov pri pouku matematike na razredni stopnji
Kriteriji primernosti virtualnih pripomočkov za učenje začetne algebre
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Programske rešitve za podporo pri ocenjevanju in razvrščanju vsebin v spletnih skupnostih
Oglaševanje preko spletnega dnevnika in spletne skupnosti
Zaupanje in sistem referenc v spletni skupnosti Couchsurfing
Analiza zadovoljstva in pripadnosti v podjetju Mizarstvo Peternelj d. o. o.
Zaznave kupcev o marketinškem komuniciranju preko spletnih družbenih omrežij
Nazaj