Podrobno

Občutek pripadnosti v spletnih skupnostih : vpliv zaupanja, pravil in norm
ID Rampre, Matjaž (Avtor), ID Petrič, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/rampre-matjaz.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:spletne skupnosti, pripadnost, pravila, norme, zaupanje
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Rampre]
Leto izida:2016
Št. strani:46 f.
PID:20.500.12556/RUL-89273 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:004:316.472.4(043.2)
COBISS.SI-ID:34709341 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:28.03.2017
Število ogledov:1545
Število prenosov:222
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
RAMPRE, Matjaž, 2016, Občutek pripadnosti v spletnih skupnostih : vpliv zaupanja, pravil in norm [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : M. Rampre. [Dostopano 2 maj 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/rampre-matjaz.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Direktni pristop pri pouku matematike
  2. Osvajanje osnovnih matematičnih pojmov s konceptom Montessori pedagogike
  3. Paradigmatični in narativni pristop pri poučevanju matematike
  4. Reprezentiranje matematičnih pojmov pri pouku matematike na razredni stopnji
  5. Kriteriji primernosti virtualnih pripomočkov za učenje začetne algebre
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Programske rešitve za podporo pri ocenjevanju in razvrščanju vsebin v spletnih skupnostih
  2. Oglaševanje preko spletnega dnevnika in spletne skupnosti
  3. Zaupanje in sistem referenc v spletni skupnosti Couchsurfing
  4. Analiza zadovoljstva in pripadnosti v podjetju Mizarstvo Peternelj d. o. o.
  5. Zaznave kupcev o marketinškem komuniciranju preko spletnih družbenih omrežij

Nazaj