Podrobno

Uporaba senzoričnega marketinga pri načrtovanju tretjih prostorov : primer restavracije Robba
ID Rozman, Špela (Avtor), ID Kline, Miro (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/rozman-spela.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:senzorični marketing, čutila, tretji prostori, Storitve, Trženje, Blagovne znamke, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Š. Rozman]
Leto izida:2016
Št. strani:75 str.
PID:20.500.12556/RUL-89251 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.8:338.46(043.2)
COBISS.SI-ID:34707549 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:28.02.2017
Število ogledov:2046
Število prenosov:261
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
ROZMAN, Špela, 2016, Uporaba senzoričnega marketinga pri načrtovanju tretjih prostorov : primer restavracije Robba [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : Š. Rozman. [Dostopano 7 april 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/rozman-spela.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Services, Marketing, Trademarks, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Didaktična uporaba računalnika v družboslovju
  2. Vloga države pri zagotavljanju nacionalnih interesov
  3. Pomen socialnega kapitala v oblikovanju izobraževalno-edukativnega procesa
  4. Primerjave sistemov štipendiranja v Sloveniji
  5. Zasebno šolstvo v Sloveniji
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Strokovne podlage za oblikovanje socialne kohezivnosti v vzgoji in izobraževanju
  2. Model razvijanja socialne kohezivnosti v vzgoji in izobraževanju
  3. Jaz pa berem 2
  4. Jaz pa berem
  5. Jaz pa berem!

Nazaj