izpis_h1_title_alt

Skladnost poslovnega in marketinškega načrta kot pogoj učinkovitosti podjetja : diplomsko delo
ID Topolovčan, Anita (Avtor), ID Lah, Marko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/topolovcan-anita.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:marketinško načrtovanje, letni poslovni načrt, Poslovni načrti, Podjetja, Trženje, Tržno komuniciranje, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Topolovčan]
Leto izida:2016
Št. strani:78 f.
PID:20.500.12556/RUL-89197 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:005.511(083.92)(043.2)
COBISS.SI-ID:34668125 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:28.02.2017
Število ogledov:2365
Število prenosov:228
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Business plans, Enterprises, Marketing, Marketing communication, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj