izpis_h1_title_alt

Vpliv zaznane zmede potrošnikov na sprejemanje nakupne odločitve : magistrsko delo
ID Žnidar, Maja (Avtor), ID Podnar, Klement (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_znidar-maja.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:nakupne odločitve, zmeda potrošnikov, preobremenitev, Vedenje potrošnikov, Informacije, Nakupovanje, Magistrske naloge
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Žnidar]
Leto izida:2016
Št. strani:93 str.
PID:20.500.12556/RUL-88668 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366(043.3)
COBISS.SI-ID:34599773 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:23.01.2017
Število ogledov:1170
Število prenosov:214
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Consumer behavior, Information, Shopping, Master's theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj