Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Kaj vpliva na demonstracijsko eksperimentalno delo pri pouku kemije?
ID
Logar, Ana
(
Avtor
),
ID
Ferk Savec, Vesna
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/4332/
Galerija slik
Izvleček
Učitelji in raziskovalci na področju naravoslovnega izobraževanja se strinjajo, da ima eksperimentalno delo ključno vlogo pri učenju in poučevanju naravoslovnih vsebin. Pričujoči prispevek predstavlja rezultate kvalitativne raziskave, izvedene na vzorcu 9 učiteljev kemije v osnovnih šolah in njihovih 141 naključno izbranih učencev z namenom pridobitve vpogleda v dejavnike, ki vplivajo na učinkovitost izvedbe in učenja ob uporabi demonstracijskega eksperimentalnega dela pri pouku kemije. Na osnovi rezultatov raziskave v zadnjem delu prispevka predlagamo model za učinkovito načrtovanje in izvedbo demonstracijskega eksperimentalnega dela pri pouku kemije.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
demonstracijsko eksperimentalno delo
Vrsta gradiva:
Drugo
Tipologija:
1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2016
Št. strani:
1042-1050
PID:
20.500.12556/RUL-88632
COBISS.SI-ID:
11407945
Datum objave v RUL:
31.08.2017
Število ogledov:
1523
Število prenosov:
291
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
What influences on demonstration experimental work in chemistry classroom?
Izvleček:
Teachers and researchers agree that experimental work has a crucial role in teaching and learning of science. The article presents results of a qualitative investigation dealing with factors that influence on the efficiency of primary school students` experimental work in chemistry classroom. The sample consisted of 9 chemistry teachers and 141 randomly selected primary school students (age 13-14 years). Based on the research results a model for effective planning and integration of students` demonstration experimental work into chemistry learning process.
Ključne besede:
demonstration experimental work
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj