izpis_h1_title_alt

Obravnava slikanice v prvem starostnem obdobju v vrtcu : diplomsko delo
ID Novak, Nina (Avtor), ID Blažič, Milena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/4320/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Diplomsko delo z naslovom Obravnava slikanice v prvem starostnem obdobju v vrtcu vsebuje teoretični in empirični del. V teoretičnem delu je opredeljen govor, zakaj sta knjiga in branje tako zelo pomembna v predšolskem obdobju, bolj poglobljeno pa je predstavljen tudi pojem slikanica, predvsem teorija Marjane Kobe, njena delitev in pogled na slikanico. S knjigo in z branjem in/ali s pripovedovanjem vplivamo na otrokov govorni razvoj, še posebej v mlajšem obdobju pa se otroku lahko približamo s slikanico. Cilj mojega diplomskega dela je otrokom predstaviti različne vrste slikanic, primerne za prvo starostno skupino, pri tem pa me zanimajo njihovi odzivi. V empiričnem delu sem otrokom pripravila štirinajst različnih bralnih dogodkov. Pri vsakem sem predstavila drugo slikanico; po branju in/ali pripovedovanju so sledile različne poustvarjalne dejavnosti s področij po Kurikulumu za vrtce. Z bralnimi dogodki sem otrokom želela predstaviti različne vrste slikanice, obenem pa sem želela pri njih obogatiti besedni zaklad in razvijati pozitiven odnos do knjige.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:govor, govorni razvoj, branje, knjiga
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:[N. Novak]
Leto izida:2016
Št. strani:76 str.
PID:20.500.12556/RUL-88471 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:373.2.016:087.5(043.2)
COBISS.SI-ID:11406153 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:31.08.2017
Število ogledov:3343
Število prenosov:313
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The importance of picture books for the first age group of kindergarten children
Izvleček:
The thesis titled The importance of picture books for the first age group of kindergarten children is divided into the theoretical and empirical part. In the theoretical part I define speech and why are books and reading of so much importance in the preschool stage. I also go into detail about the concept of picture books, using the theory of Marjana Kobe especially: how she categorizes picture books and what's her view on them. With books, reading and/or storytelling, we can certainly influence a child's speech development, and in the early stages of development we can particularly get closer to them with the help of a picture book. The objective of the thesis is to acquaint children with different types of picture books that are suitable for the first age group, and by doing so, I am interested in their feedback. In the empirical part I prepared fourteen different reading events for children. At each of these readings I presented a separate picture book and the reading and/or storytelling was followed by various creative activities from the areas that are in the curriculum. With these reading events, I wanted to introduce children to different types of picture books, as well as to expand their vocabulary and develop a positive attitude towards books.

Ključne besede:pre-school education, picture book, predšolska vzgoja, slikanica

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj