izpis_h1_title_alt

Marketing mest kot orodje lokalnih skupnosti pri oživljanju mestnih središč : magistrsko delo
ID Polak, Petra (Avtor), ID Kline, Miro (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska/pdfs/mag_polak-petra.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:marketing mest, Mesta, Lokalne skupnosti, Trženje, Slovenija, Magistrske naloge
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[P. Polak]
Leto izida:2016
Št. strani:190 str.
PID:20.500.12556/RUL-87744 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:711.43(043)
COBISS.SI-ID:34481501 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:13.12.2016
Število ogledov:1545
Število prenosov:226
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Cities and towns, Local communities, Marketing, Slovenia, Master's theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj