izpis_h1_title_alt

Religija kot blagovna znamka : magistrsko delo
ID Petrovič, Barbara (Avtor), ID Smrke, Marjan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska/pdfs/mag_petrovic-barbara.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:ZDA, Amiši, poblagovljenje, megacerkve, Religija, Blagovne znamke, Trženje, Združene države Amerike, Magistrske naloge
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[B. Petrovič]
Leto izida:2016
Št. strani:84 str.
PID:20.500.12556/RUL-87739 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:316.74:2(73)(043)
COBISS.SI-ID:34490717 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:13.12.2016
Število ogledov:2869
Število prenosov:437
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Religion, Trademarks, Marketing, United States, Master's theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj