Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Medpodročno povezovanje med risanjem in kiparstvom : magistrsko delo
ID
Rejec, Ana
(
Avtor
),
ID
Tomšič Amon, Bea
(
Mentor
)
Več o mentorju...
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/4268/
Galerija slik
Izvleček
"Vsak otrok je umetnik, težava leži v tem kako ostati umetnik, ko odrasteš." - Pablo Picasso V magistrskem delu z naslovom Medpodročno povezovanje med risanjem in kiparstvom, sem se osredotočila na raziskovanje medpodročnega povezovanja med risanjem in kiparstvom v drugem triletju devetletne osnovne šole. Medpodročno povezovanje pri pouku likovne umetnosti želim predstaviti kot uspešno strategijo za poglabljanje v določena področja. Pri tem se bom osredotočila na vprašanje, na kakšen način učitelji razrednega pouka načrtujejo likovne naloge, pri katerih je vključeno medpodročno povezovanje, posebej natančno pa se bom osredotočila na oblikovalni področji risanje in kiparstvo. Zanimajo me tudi cilji, ki si jih pri tem zastavijo učitelji ter njihovo mnenje o lastni usposobljenosti za medpodročno povezovanje risbe s kiparstvom. Zanima me, ali imajo učitelji dovolj didaktičnega ter strokovnega znanja za izvedbo medpodročnega povezovanja risanja in kiparstva pri predmetu likovna umetnost, katerih materialov se največkrat poslužujejo pri pouku likovne umetnosti, ko načrtujejo naloge, ki povezujejo risanje in kiparstvo, katerih likovnih tehnik se najpogosteje poslužujejo pri medpodročnem povezovanju risanja in kiparstva, kakšne likovne motive učenci najpogosteje upodabljajo pri medpodročnem povezovanju risanja in kiparstva ter kakšna je vloga risbe pri učenčevem načrtovanju kiparske tvorbe. Analizirala bom učne priprave treh učiteljev, ki bodo načrtovali in izvedli likovne naloge z medpodročnim povezovanjem med risanjem in kiparstvom ter opravila formalno analizo likovnih izdelkov učencev. Delo je poglobljen pogled na medpodročno povezovanje med risanjem in kiparstvom v drugem triletju osnovne šole. Prispeva vpogled na strokovno ter didaktično znanje razrednih učiteljev pri likovni umetnosti in pri določenih področjih.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
medpodročno povezovanje
,
prvo in drugo triletje osnovne šole
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:
[A. Rejec]
Leto izida:
2016
Št. strani:
86 str.
PID:
20.500.12556/RUL-87607
UDK:
73:373.3(043.2)
COBISS.SI-ID:
11373129
Datum objave v RUL:
31.08.2017
Število ogledov:
1503
Število prenosov:
276
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Cross areas integration between drawing and sculpture
Izvleček:
"Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up." - Pablo Picasso The dissertation entitled Interdisciplinary Integration of Drawing and Sculpture focuses on exploring the association between drawing and sculpture in the second three-year cycle of the primary school. I would like to present the interdisciplinary integration in visual arts education as a successful strategy for exploring certain areas. The emphasis is on the question of how the class teacher plans artistic tasks that include integration with a particular focus on drawing and sculpture. I am also interested in the goals that teachers want to achieve in such classes and the opinion they have of their own integrating skills. I want to establish whether teachers have sufficient didactic and professional knowledge on integration of drawing and sculpture in art classes and which materials they most commonly use when planning such tasks. I am also interested in the art techniques teachers most often use when integrating drawing and sculpture, which artistic motifs pupils most often depict, and what is the role of drawing in the pupils’ planning of the sculptural structure. I will analyze three teachers’ lesson plans which will include the tasks of artistic integration of drawing and sculpture, and I will also present a formal analysis of the pupils’ art works. The work is an in-depth look at integration of drawing and sculpture in the second three-year cycle of primary school. It provides an insight on the professional and didactic skills of class teachers in art classes and certain artistic fields.
Ključne besede:
drawing
,
sculpture
,
fine arts
,
risanje
,
kiparstvo
,
likovna umetnost
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj