izpis_h1_title_alt

Vpliv centralizacije korporativnega komuniciranja na njegovo učinkovitost in večanje ugleda organizacije : magistrsko delo
ID Rozman, Alenka (Avtor), ID Kline, Miro (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska/pdfs/mag_rozman-alenka.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:korporativno komuniciranje, ugled, Komuniciranje, Organizacije, Učinkovitost, Magistrske naloge
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Rozman]
Leto izida:2016
Št. strani:104 str.
PID:20.500.12556/RUL-87555 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:316.354:316.77(043)
COBISS.SI-ID:34469469 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:02.12.2016
Število ogledov:1496
Število prenosov:230
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Communication, Organizations, Effectiveness, Master's theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj