Podrobno

Sinteza 2-aminotiofenov iz triacetonamina in vrednotenje njihovih antioksidativnih lastnosti : University Study Programme Cosmetology
ID Konečnik, Katja (Avtor), ID Mravljak, Janez (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.ffa.uni-lj.si/docs/default-source/knjiznica-doc/diplomske/konecnik_katja_dipl_nal_2016.pdf?sfvrsn=2 Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:antioksidanti, nitroksidni radikali, test DPPH, 2-aminotiofeni
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FFA - Fakulteta za farmacijo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Konečnik]
Leto izida:2016
Št. strani:VI, 49 f.
PID:20.500.12556/RUL-87270 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:543.057:616(043.2)
COBISS.SI-ID:4156017 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:08.12.2016
Število ogledov:1722
Število prenosov:286
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KONEČNIK, Katja, 2016, Sinteza 2-aminotiofenov iz triacetonamina in vrednotenje njihovih antioksidativnih lastnosti : University Study Programme Cosmetology [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : K. Konečnik. [Dostopano 2 maj 2025]. Pridobljeno s: http://www.ffa.uni-lj.si/docs/default-source/knjiznica-doc/diplomske/konecnik_katja_dipl_nal_2016.pdf?sfvrsn=2
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Synthesis of 2-aminothiophenes from triacetonamine and evaluation of their antioxidant properties
Ključne besede:Oksidativni stres

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Spodbujanje branja v predšolskem obdobju
  2. Porajajoča se pismenost v predšolskem obdobju
  3. Pripovedovanje zgodb otrok, starih od 3 do 6 let
  4. Značilnosti branja in pripovedovanja pravljic v predšolskem obdobju
  5. Vloga vzgojiteljev in staršev v spodbujanju porajajoče se pismenosti predšolskih otrok v času COVID-19
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Pomen branja v predšolskem obdobju
  2. Joga v predšolskem obdobju
  3. Mnenje staršev in vzgojiteljev o bralni znački v predšolskem obdobju
  4. Igra otrok z avtizmom v predšolskem obdobju
  5. Količinska predstava otrok v predšolskem obdobju

Nazaj