Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Blago kot material za spoznavanje matematičnih pojmov
ID
Erjavec, Sabina
(
Avtor
),
ID
Hodnik, Tatjana
(
Mentor
)
Več o mentorju...
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/4188/
Galerija slik
Izvleček
Cilj zgodnjega učenja matematike je, da so otroci aktivni sooblikovalci lastnega učenja in ne le pasivni poslušalci. Takšno učenje matematike namreč razvija mišljenje ter spodbuja in krepi umske sposobnosti, kar pa je za razumevanje matematičnih vsebin nujno. Poleg tega teži matematika k reševanju problemov, zato moramo izhajati iz problemskih situacij, ki so jih otroci sposobni doživeti, saj se bo le tako v njih prebudilo zanimanje zanje in za njihovo reševanje (Cotič, 2009). Z različnimi učnimi metodami otrokom posredujemo (matematične) vsebine. Vsi otroci v sebi skrivajo vsaj nekaj ustvarjalnosti in naloga vzgojitelja je spodbujanje, da jo v čim večji meri tudi razvijejo. Z ustvarjalnimi učnimi metodami ne le spodbujamo ustvarjalnost, pač pa otrokom različne vsebine predstavimo na raznolik način ter jim tako omogočimo raznovrstne izkušnje. Izkušnje, ki jih pridobijo s projektnim delom, so za otroke še toliko bolj dragocene. Otrok se veliko več nauči, ker s svojo aktivnostjo sooblikuje celoten potek dogajanja. Otroci preko iger in raznolikih dejavnosti v vrtcu pridobivajo izkušnje, spretnosti in znanja o matematičnih pojmih, ki jim jih približamo na različne načine – tudi s pomočjo različnega materiala. Material pri otrocih pogosto spodbudi radovednost in željo po raziskovanju, kaj z njim lahko naredijo, ustvarijo, kako lahko z njegovo pomočjo rešijo problem. Kako torej združiti blago z matematiko? Kako pri matematičnih vsebinah razvijati ustvarjalnost, glede na to, da so matematični pojmi specifični ter veljajo določene zakonitosti? S pomočjo projektnega dela kot načinom dela, ki omogoča aktivno udejstvovanje v različnih dejavnostih, v diplomskem delu z naslovom Blago kot material za spoznavanje matematičnih vsebin odgovarjam na ti dve vprašanji.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
matematika
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/RUL-87173
COBISS.SI-ID:
11345225
Datum objave v RUL:
04.09.2017
Število ogledov:
1563
Število prenosov:
189
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ERJAVEC, Sabina, 2016,
Blago kot material za spoznavanje matematičnih pojmov
[na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 14 april 2025]. Pridobljeno s: http://pefprints.pef.uni-lj.si/4188/
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Fabric as a material for introducing some mathematical concepts
Izvleček:
The aim of early mathematics learning is to make children to become more active co-designers of their own learning more as just as passive listeners. This way of learning mathematics is developing the way of thinking, promotes and enhances mental capacity, which is necessary for understanding a mathematical content. In addition to that, one of the biggest mathematics aspects is to solve problems, so we must proceed from problem situations where children are able to have a new experience, because the only way for them to awaken interest is to solve the problem by themselves (Cotič, 2009). With a variety of teaching methods we can pass a matematical content to the children. Every child hide at least some creativity and task for the teacher is to encourage them to develop their skills so they could extand their knowladge. With creative teaching methods not only we encourage creativity, but with a variety of content that is presented in diverse way, builds a good chance for children to get more experience that is possible. Experience that is acquired by the project work is even more valuable. Children learn even more, because its activity helps to create the whole course of events. Children through games and varied activities in kindergarten gaining experience, skills and knowledge of mathematical concepts they are approached in different ways - with the help of a different material. Material in children often encourage curiosity and desire to explore what can do with it, create, how can it help to solve the problem. So how do you combine the goods with mathematics? How the mathematical content to develop creativity, according to math specific terms and certain laws? Through the project work as a way of working that enables active participation in various activities in the thesis entitled Fabric as a material for introducing some mathematical concepts I am answering to these two questions.
Ključne besede:
mathematics
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Kvantne pike na osnovi ogljika za tehnologijo zelenega mazanja
Controlling the stainless steel surface wettability by nanosecond direct laser texturing at high fluences
Primerjava zgradbe in lastnosti keramike Al2O3 in ZrO2
Zgradba in lastnosti lesa balze izbranega slovenskega trgovca
Funkcionalizacija površin z lasersko povzročenimi površinskimi strukturami
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Effect of Ti and S content on the properties and machinability of low-carbon ferritic–pearlitic steel
Kinetics of surface wettability of aromatic polymers (PET, PS, PEEK, and PPS) upon treatment with neutral oxygen atoms from non-equilibrium oxygen plasma
Paramagnetic intrinsic point defects in alkali phosphate glasses
Optimizing waste material integration: investigating the effect of non-thermal oxygen plasma surface treatment of crumb rubber to improve compatibility with closed-cell polyurethane foam
Learning from nature
Nazaj