izpis_h1_title_alt

Vsebinsko in jezikovno integrirano učenje angleškega jezika v drugem razredu osnovne šole
ID Petrović, Aleksandra (Avtor), ID Dagarin Fojkar, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/4168/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Vsebinsko in jezikovno integrirano učenje je sodoben pristop poučevanja tujega jezika, ki je obravnavan v diplomskem delu. V diplomskem delu je na kratko predstavljena njegova zgodovina, njegova raba v Sloveniji in drugje po Evropi. Predstavljeni so cilji vsebinsko in jezikovno integriranega učenja in njegove prednosti pred tradicionalnem poučevanjem. V raziskavi smo učence brez predznanja tujega jezika poučevali v angleškem jeziku po pristopu vsebinsko in jezikovno integriranega učenja. Doseženi so bili vsi zastavljeni cilji za določeno učno uro. Učenci so pristop pozitivno sprejeli in usvojili poučevano znanje vsebine v tujem jeziku.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:vsebinsko in jezikovno integrirano učenje
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/RUL-87137 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:11339081 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:04.09.2017
Število ogledov:1980
Število prenosov:244
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Content and language integrated learning in second grade of primary school
Izvleček:
Content and Language Integrated Learning is a modern aproach to teaching a foreign language, which is explained in this thesis. In it, we briefly examine its history and how its principles are used in Slovenia and elsewhere in Europe. We present the goals of CLIL and its advantages compared to the traditonal way of teaching. In the research, students without any knowledge of the English language were taught English with the Content and Language Integrated Learning Approach. All the goals for the specific learning lesson were accomplished. Students accepted Content and Language Integrated Learning positively and learned the content that was taught in a foreign language

Ključne besede:Content and Language Integrated Learning

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj