Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Psihosocialne značilnosti dolgotrajno bolnega otroka
ID
Tomažič, Tjaša
(
Avtor
),
ID
Rapuš Pavel, Jana
(
Mentor
)
Več o mentorju...
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/4164/
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(541,83 KB)
MD5: 41DD6C683CBA384E5C9145B66577E3C8
Galerija slik
Izvleček
Z diplomskim delom želim opozoriti na vpliv, ki ga imata dolgotrajna bolezen in dolgotrajna hospitalizacija na življenje obolelega otroka in tudi celotne njegove družine. Ta vpliv je namreč velikokrat spregledan in zato osebe niso deležne potrebne pomoči za soočanje z njim. V teoretičnem delu definiram pojem dolgotrajne bolezni in posvetim pozornost različnim strategijam soočanja z boleznijo, ki je zaznamovala družino. Nakažem znake, pri obolelem otroku in ostalih družinskih članih, ki kažejo na prisotnost posledic zaradi dolgotrajne bolezni ali dolgotrajnih hospitalizacij ter predstavim trenutno stanje dela z dolgotrajno bolnim otrokom in njegovo družino tako v bolnišnici kot tudi v šolskem prostoru. Poskusim tudi umestiti profil socialnega pedagoga v delo z dolgotrajno bolnimi otroci. V empiričnem delu preko pogovorov z osebami, ki so na tak ali drugačen način neposredno vključene v procese dela z dolgotrajno bolnimi otroci dobim informacije o njihovem soočanju z dolgotrajno boleznijo, trenutnem stanju v slovenskem prostoru ter njihovih predlogih za izboljšave v prihodnje. Rezultati analiz pogovorov so pokazali, da se stanje izboljšuje, več je zavedanja o vplivu, ki ga imata dolgotrajna bolezen in dolgotrajna hospitalizacija na življenje otroka in njegove družine, povečuje se psihološka pomoč, sodelovanje vseh vpletenih, tako zdravstvene stroke, šole in staršev, vendar stanje še zdaleč ni idealno. Za dosego tega so potrebna še številna izboljšanja in predvsem večje osveščanje o tej problematiki v širši javnosti.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
dolgotrajna bolezen
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/RUL-87131
COBISS.SI-ID:
11338313
Datum objave v RUL:
04.09.2017
Število ogledov:
1908
Število prenosov:
301
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
TOMAŽIČ, Tjaša, 2016,
Psihosocialne značilnosti dolgotrajno bolnega otroka
[na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 1 maj 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=87131
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Psychosocial characteristics of chronically ill child
Izvleček:
In this thesis, I would like to draw attention to the impact of long-term illness and prolonged hospitalization on the life of the ill child and his family. The effects of the illness are often overlooked and people do not receive the assistance they need to deal with it. In the theoretical part of the thesis, I define the term »long-term« illness and I pay attention to different strategies to cope with it. I indicate signs that show the presence of consequences of the long-term illness and prolonged hospitalization and I introduce those signs into the school premises considering the education legislation. I present the current situation of working with long-term ill child and his family and try to accommodate the profile of social pedagogue in the work with long-term ill children. The empirical part of the thesis consists in getting first-hand information from people directly working with long-term ill children about coping with long-term illness, current situation in Slovenia and their suggestions for possible improvements. Analysis of the interviews shows that the situation is improving; there is more awareness on the impact of long-term illness and prolonged hospitalization on the life of a child and his family. The psychological support is increasing and so is the cooperation of everyone involved - health professionals, schools and parents. Nevertheless, the situation is still far from ideal. Many improvements are needed, especially a greater awareness of this issue among the public.
Ključne besede:
long-term illness
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Institucionalizacija ljudi z dolgotrajnimi duševnimi stiskami
Umetnostne dejavnosti v otroških oddelkih slovenskih bolnišnic
Sodelovanje staršev in učiteljev v primeru dolgotrajne bolezni otrok
Vloga učitelja pri poučevanju dolgotrajno bolnih otrok
Prilagajanje vzgojnega dela otroku s sladkorno boleznijo tipa 1
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Kako zagotoviti prilagoditve in skrb za otroka z diabetesom v vrtcu
Družina predšolskega otroka s posebnimi potrebami
Vloga učitelja pri otroku s sladkorno boleznijo
Sodelovanje bolnišnične in matične šole pri šolanju dolgotrajno bolnih otrok
Reintegracija otroka, ki je zbolel za rakom, v vrtec
Nazaj