Podrobno

Implementacija politike do prepovedanih drog v Sloveniji : problem (ne)izvrševanja alternativnih rešitev zaporu za uporabnike prepovedanih drog
ID Drobne, Manca (Avtor), ID Deželan, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska/pdfs/mag_drobne-manca.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Prepovedane droge, Politika do drog, Uporabniki, Slovenija, Magistrske naloge
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Drobne]
Leto izida:2016
Št. strani:111 str.
PID:20.500.12556/RUL-86974 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:343.57:613.8(497.4)(043)
COBISS.SI-ID:34414173 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.11.2016
Število ogledov:3022
Število prenosov:229
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
DROBNE, Manca, 2016, Implementacija politike do prepovedanih drog v Sloveniji : problem (ne)izvrševanja alternativnih rešitev zaporu za uporabnike prepovedanih drog [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : M. Drobne. [Dostopano 2 maj 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska/pdfs/mag_drobne-manca.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Designer drugs, Drug policy, Users, Slovenia, Master's theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Praktično pedagoško usposabljanje : socialna pedagogika : priročnik
  2. Praktično pedagoško usposabljanje: vodenje portfolia: priročnik
  3. Izobraževanje strokovnih delavcev in njihov profesionalni razvoj
  4. European dimensions of teacher education : similarities and differences
  5. The prospects of teacher education in south-east Europe
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Učitelj kot dejavnik uspešnosti v obveznem izobraževanju na Finskem
  2. E-forum as a means of student teachers' professional development during teaching practice
  3. Pedagoška praksa z vidika empirično verificirane ocene visokošolskih didaktikov

Nazaj