Podrobno

Od govorništva do retorike : razvoj prepričevalnega govora od Homerja do Aristotela
ID Kraševec, David (Avtor), ID Škerlep, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/dela/krasevec-david.PDF Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:prepričevalni govor, antična filozofija, Govorništvo, Govor, Retorika, Antična demokracija, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[D. Kraševec]
Leto izida:2016
Št. strani:80 f.
PID:20.500.12556/RUL-86640 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:808:316.323.3(043.2)
COBISS.SI-ID:34312029 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:24.10.2016
Število ogledov:1932
Število prenosov:257
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KRAŠEVEC, David, 2016, Od govorništva do retorike : razvoj prepričevalnega govora od Homerja do Aristotela [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : D. Kraševec. [Dostopano 21 april 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/dela/krasevec-david.PDF
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Oratory, Speech, Rhetoric, Ancient democracy, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Aktivnosti na čustvenem in socialnem področju za učence s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  2. Pomen učenja in razvijanja samozagovorniških spretnosti pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  3. Bralna anksioznost, bralno razumevanje in bralne učne strategije pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  4. Otroci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  5. Delo učiteljev slovenščine z učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Odnos vrstnikov do izobraževanja učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  2. Izvršilne funkcije pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  3. Socialna sprejetost dijakov s primanjkljaji na posameznih področjih učenja (PPPU)
  4. Vloga inkluzivnega pedagoga pri obravnavi otrok s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  5. Usmerjanje učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja

Nazaj