izpis_h1_title_alt

Vpliv države izvora na nakupno odločanje slovenskih potrošnikov : diplomsko delo
ID Mesar, Ana (Avtor), ID Kline, Miro (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_mesar-ana.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:država izvora, nakupna intenca, Vedenje potrošnikov, Etnocentrizem, Stereotipi, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Mesar]
Leto izida:2016
Št. strani:50 str.
PID:20.500.12556/RUL-86333 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366(043.2)
COBISS.SI-ID:34292061 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.10.2016
Število ogledov:1528
Število prenosov:148
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Consumer behavior, Ethnocentrism, Stereotypes, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj