izpis_h1_title_alt

Pomen marketinških raziskav za slovenska zagonska podjetja : diplomsko delo
ID Gregorič, Maša (Avtor), ID Golob, Urša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Verk, Nataša (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_gregoric-masa.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:marketinške raziskave, zagonska podjetja, Podjetja, Raziskave trga, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Gregorič]
Leto izida:2016
Št. strani:39 str.
PID:20.500.12556/RUL-86213 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138(043.2)
COBISS.SI-ID:34288989 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.10.2016
Število ogledov:1670
Število prenosov:216
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Enterprises, Market research, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj