Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Literarne revije in časopisi predšolske otroke
ID
Kržič, Katarina
(
Avtor
),
ID
Blažić, Milena Mileva
(
Mentor
)
Več o mentorju...
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/3854/
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(3,01 MB)
MD5: A0951C76F20B37B204D00CF1180C9816
Galerija slik
Izvleček
Od začetnega razvoja literarnih revij in časopisov sredi 19. stoletja pa do danes se je zgodilo veliko sprememb. Spremembe so tako vsebinske kot oblikovne in jih bo poskušala predstaviti ta diplomska naloga. Literarne revije in časopisi za otroke so danes zelo razširjeni in na voljo bralcem. Lahko jih kupimo v kioskih, trgovinah, knjigarnah ... Starši in otroci lahko izbirajo med različnimi revijami, saj je izbira le-teh zelo velika, vsebine v njih so raznovrstne in prilagojene otrokom različnih starosti. To delo poskuša natančneje predstaviti in pokazati, kakšna je dinamika pojavljanja literarnih revij in časopisov za predšolske otroke. V teoretičnem delu diplomske naloge bomo pregledali, kaj je otroška in mladinska književnost, katera so besedila, ki jih označujemo za otroško in mladinsko književnost, in predstavili literarne revije in časopise za otroke vse od začetkov pojavljanja leta 1848 pa do 2016. Empirični del diplomske naloge se bo osredotočil na vsako revijo posebej in primerjal vsebinske dele revij in časopisov. Empirični del naloge bo osredotočen na to, kakšne so bile vsebine nekoč, kako so se s časom spreminjale, ali so bile vsebine leposlovne ali neleposlovne, avtorske ali ljudske, poučne in izobraževalne ali zabavne, ali so opremljene s slikami, ilustracijami, literarnimi prvinami ter kdo so bili uredniki in avtorji besedil in število strani v posamezni reviji ter število prispevkov.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
literarne revije in časopisi za predšolske otroke
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/RUL-86018
COBISS.SI-ID:
11209289
Datum objave v RUL:
19.09.2017
Število ogledov:
1500
Število prenosov:
270
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KRŽIČ, Katarina, 2016,
Literarne revije in časopisi predšolske otroke
[na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 20 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=86018
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Literary magazines and newspapers for preschool children
Izvleček:
From the initial development of the literary magazines and newspapers in the mid-19th century until today there had been numerous changes. We will try to present these changes in this diploma thesis. The changes are seen in the contents and in the design of the newspapers. Today, literary magazines and newspapers for children are very popular and we find them almost anywhere – we can buy them at the news-stands, in stores, bookstores etc. Parents and children can choose among different magazines, there is a wide selection; the contents are diverse and appropriate for children of different ages. In Slovene history there are only a few of these magazines for children. The first newspapers and magazines targeted the youngsters and not so much the preschool children. In the theoretical part of the thesis we will revise what is defined as literature for children and what is literature for young adults, which texts are defined as children and which as young adults literature and we will present the literary magazines and newspapers for children from their beginnings in 1848 to 2016. In the empirical part of the thesis we will focus on each of the magazines and compare the contents of the magazines and the newspapers. We will check the contents in the past and see how they have changed though time. We are particularly interested to see whether the contents are literary or non-literary, authorial or folk, educational and instructive or fun; whether they are illustrated or have pictures or illustrational elements and who were the editors and the authors of the texts and number of pages in individual magazines and the number of articles.
Ključne besede:
literary magazines and newspapers for preschool children
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Sekuritizacija migracij
Koncept neodvisnosti znotraj področja vizualnih praks
Medijitizacija vsakdanjega življenja
Vpliv lažnih novic
Poročanje medijev v Sloveniji o begunski krizi
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Ni podobnih del
Nazaj