Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Odnos staršev do gospodinjskega opismenjevanja otrok
ID
Matos, Barbara
(
Avtor
),
ID
Kostanjevec, Stojan
(
Mentor
)
Več o mentorju...
,
ID
Erjavšek, Martina
(
Komentor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/3752/
Galerija slik
Izvleček
V sodobni družbi si Mednarodna organizacija za gospodinjstvo (angl. International Federation for Home Economics – IFHE) prizadeva za ohranitev področja gospodinjstva, ki je še danes mnogokrat interpretirano le kot opravljanje gospodinjskih del. Gospodinjstvo je interdisciplinarno in multidisciplinarno področje, ki si prizadeva k delovanju za posameznikovo, družinsko in družbeno dobrobit. V raziskovalnem delu diplomskega dela sem želela ugotoviti, kakšen je odnos staršev do gospodinjskega opismenjevanja otrok, se jim zdi predmet gospodinjstvo pomemben za otrokov razvoj, kako pomembno se jim zdi, da imajo otroci določene veščine in znanja, ter kje in kdaj naj jih pridobijo. V vzorec je bilo vključenih 85 staršev otrok petega in šestega razreda. Podatki so bili zbrani z anketnim vprašalnikom. Rezultati so pokazali, da imajo starši dobro mnenje o vsebinah, ki se obravnavajo v šestem razredu in nekoliko slabše mnenje o vsebinah, ki se obravnavajo v petem razredu. Vsebine gospodinjstva se staršem zdijo pomembne za vsakdanje življenje, še posebej vsebine, povezane z ekonomiko, ločevanjem odpadkov ter s prehrano. Nekoliko manj pomembne pa se jim zdijo vsebine tekstila in oblačenja. Starši torej podpirajo gospodinjsko opismenjevanje otrok. Smiselno se jim zdi, da se v šoli obravnavajo vsebine, ki učencem omogočajo pridobivanje znanja in veščin, ki so potrebne za vsakdanje življenje.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
gospodinjstvo
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/RUL-85720
COBISS.SI-ID:
11172425
Datum objave v RUL:
20.09.2017
Število ogledov:
1274
Število prenosov:
244
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Parent's attitude to childrens literacy of Home Economics
Izvleček:
In contemporary society the International Federation for Home Economics – IFHE strives to preserve the department of home economics, which is still many times wrong interpreted only as pursuance of household chores. Home economics is an interdisciplinary and multidisciplinary sphere which strives to have an effect on individual, family and social welfare. In the research part of my diploma thesis I wanted to find out what is the parents' relationship towards household literacy, do they think that home economics is important for child development, how important they find that children have specific skills and knowledge and when and where they should acquire them. The sample included 85 parents of children attending fifth and sixth grade of primary school. Data were collected with a online questionnaire. Results showed that parents have a good opinion about the topics dealt with in the sixth grade and slightly worse opinion about the topics dealt with in the fifth grade. Home economics' contents that parents consider important are especially the ones connected with economics, waste separation and nourishment and they find the ones with textile and clothing themes less important. Therefore, parents support child domestic literacy. They think it is logical for children to deal with contents that enable them to acquire skills and knowledge needed for everyday life in primary school.
Ključne besede:
home economics
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj