izpis_h1_title_alt

Vsebinska analiza nacionalnega preizkusa znanja iz biologije 2011 : diplomsko delo
ID Bačar, Vesna (Avtor), ID Strgar, Jelka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/3657/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Ena od oblik zunanjega preverjanja znanja je nacionalno preverjanje znanja, ki ga učenci opravljajo ob zaključku devetletnega osnovnošolskega programa. Z zunanjim preverjanjem znanja želimo dobiti čim bolj natančen in objektiven vpogled v znanje učencev. Z nacionalnim preverjanjem znanja omogočimo učencem in njihovim staršem, učiteljem, šolam in institucijam, ki se ukvarjajo z izobraževanjem informacije o uspešnosti pri doseganju ciljev in standardov, določenih z učnimi načrti ter preveriti, kakšna je kakovost poučevanja in učenja. S takim preverjanjem lahko ugotovimo morebitne pomanjkljivosti in si z njihovo pomočjo prizadevati za kakovostnejše učenje in poučevanje v prihodnje. V šolskem letu 2010/2011 je bil eden od štirih predmetov, ki se je preverjal kot tretji predmet, tudi biologija. Preizkus je opravljalo 5683 učencev, katerih povprečni uspeh je bil 48,02 %. Pomanjkljivost teh rezultatov je, da temeljijo samo na razlikovanju med popolnoma pravilnimi odgovori in vsemi drugimi odgovori. Ker je tudi v odgovorih, ki niso popolnoma pravilnih skrita pomembna informacija o znanju učencev, je smiselno opraviti še temeljitejšo vsebinsko analizo preverjanja znanja. Zato se bomo v naši raziskavi osredotočili predvsem na to, koliko in kakšni so delno pravilni odgovori, delno nepravilni in popolnoma nepravilni odgovori. Z analizo naključno izbranega vzorca (184 preizkusov znanja), bomo dobili natančnejši vpogled v dejansko biološko znanje učencev ob koncu devetega razreda na nacionalnem preverjanju znanja leta 2011.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:zunanje preverjanje znanja, nacionalno preverjanje znanja
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Založnik:[V. Bačar]
Leto izida:2016
Št. strani:VII, 105 str., [32] str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-84819 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:57:37.091.276:373.3(043.2)
COBISS.SI-ID:11133769 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:09.09.2016
Število ogledov:1357
Število prenosov:284
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Content analysis of the national exam in biology 2011
Izvleček:
One form of external knowledge assesment is the national assessment of knowledge at the end of the ninth grade in elementary schools. External testing tries to acquire the most objective and accurate insight into students knowledge. With national assessment of knowledge we enable students, their parents, teachers, schools and instituitions dealing with education to excess information about success in achieving objectives and standards, provided in national curriculum and allow them to check quality of teaching and learning. With this kind of assessment we can determine deficiencies and with their help we can improve how we teach and learn in the future. In the school year 2011/2012, one of the four subjects being assessed in the national assessment of knowledge was biology. There where 5683 participants in the national assessment of knowledge in biology. There average score was 48,02%. Results are also available on the website of the National Examination Centre, which conducted the national assessment of knowledge. The disadvantage of the results is that they are based only on the difference betwen the correct answers and all other replies. Due to the fact that even not fully correct answers contain vital information about students knowledge, it is sensible to conduct an the even more thorough analysis of national assessment of knowledge. That is why in our analysis we will focus on the partially correct, partially incorrect and incorrect answers. By analysing randomly selected examinations from national assessment of knowlegde 2011 (184 examinations), we will acquire more detailed information about knowledge in biology at the end of the ninth grade.

Ključne besede:biology

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj