Podrobno

Razvoj trženjske strategije podjetja Domel na kitajskem trgu : diplomsko delo
ID Vrhunc, Katarina (Avtor), ID Zalaznik, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/vrhunc14564.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, Kitajska, podjetje, elektroindustrija, Domel, zunanja trgovina, trženje, poslovno komuniciranje, strategija trženja, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:K. Vrhunc
Leto izida:2015
Št. strani:III, 42, 4 str.
PID:20.500.12556/RUL-83901 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:22950374 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:08.07.2016
Število ogledov:2372
Število prenosov:192
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
VRHUNC, Katarina, 2015, Razvoj trženjske strategije podjetja Domel na kitajskem trgu : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : K. Vrhunc. [Dostopano 2 maj 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/vrhunc14564.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Marketing strategy of Domel on Chinese market
Ključne besede:Slovenia, China, enterprises, electric industry, Domel, foreign trade, marketing, business communication, marketing strategy, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Geografija Lokovca
  2. Geografija Ribnice
  3. Geografija Podgrajskega podolja
  4. Geografija Krajevne skupnosti Hinje: primerjava vasi Lazina in Visejec
  5. Geografija Selovca
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Spremembe bivalnega okolja v Mežiški dolini

Nazaj