Podrobno

Vpliv promocij znižanja cene na nakupne odločitve potrošnikov : diplomsko delo
ID Habjan, Marija (Avtor), ID Lah, Marko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/dela/Habjan-Marija.PDF Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Habjan]
Leto izida:2006
Št. strani:74 f.
PID:20.500.12556/RUL-8316 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:330.5(497.4)(043)
COBISS.SI-ID:25184605 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1240
Število prenosov:181
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
HABJAN, Marija, 2006, Vpliv promocij znižanja cene na nakupne odločitve potrošnikov : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : M. Habjan. [Dostopano 1 maj 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/dela/Habjan-Marija.PDF
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Tetoviranje - individualna izbira posameznika
  2. Tetoviranje
  3. Spremembe oblačilnih praks v islamu
  4. Moda in družbena konstrukcija identitete
  5. Spreminjanje koncepta ženskosti/moškosti skozi modo in oblačenje
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Moda - strast in posel
  2. Vpliv stresa na delo v modni industriji
  3. Internacionalizacija v modni industriji
  4. Oblačilna kultura učiteljic na Slovenskem od leta 1900 do 1970
  5. Poslovni načrt za tatoo studio

Nazaj