Podrobno

Storitveni marketing in fenomen zaupanja : diplomsko delo
ID Pučnik, Barbara (Avtor), ID Jančič, Zlatko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Kanjuo-Mrčela, Aleksandra (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/dela/Pucnik-Barbara.PDF Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[B. Pučnik]
Leto izida:2006
Št. strani:83 f.
PID:20.500.12556/RUL-8262 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339(043)
COBISS.SI-ID:25091165 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1433
Število prenosov:139
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
PUČNIK, Barbara, 2006, Storitveni marketing in fenomen zaupanja : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : B. Pučnik. [Dostopano 1 maj 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/dela/Pucnik-Barbara.PDF
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Sponzoriranje prireditev
  2. Uvajanje nove frašizne tržne znamke
  3. Pravična trgovina
  4. Trg nadstandardnih poslovnih prostorov v Ljubljani
  5. Marketing in antiglobalizacijski protesti
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Global sustainable development
  2. Posebnosti poslovanja z ruskim trgom
  3. Globalization, transition and the discourse of management
  4. Internacionalizacija podjetja v segmentu tekstilne industrije
  5. Strategija nastopa podjetja na trgih JV Evrope

Nazaj