Podrobno

Spremembe v izbranih morfoloških značilnostih in motoričnih sposobnostih pri mladih teniških igralkah izmerjenih v letih 1992 in 2010 : diplomsko delo
ID Kugovnik, Otmar (Komentor), ID Kondrič, Miran (Recenzent), ID Filipčič, Aleš (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Korošec, Maruša (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.fsp.uni-lj.si/COBISS/Diplome/Diploma22100050KorosecMarusa.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:tenis, tehnika, taktika, psihologija, mladi, dekleta, morfološke značilnosti, antropometrija, motorika, gibalne sposobnosti, testi, meritve, SPSS 19.0, t-test, Mann-Whitney test, Kolmogorov-Smirnov test
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FŠ - Fakulteta za šport
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Korošec]
Leto izida:2015
PID:20.500.12556/RUL-82234 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:796.342-053.6
COBISS.SI-ID:4786865 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:23.05.2016
Število ogledov:1385
Število prenosov:183
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KOROŠEC, Maruša, 2015, Spremembe v izbranih morfoloških značilnostih in motoričnih sposobnostih pri mladih teniških igralkah izmerjenih v letih 1992 in 2010 : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : M. Korošec. [Dostopano 1 maj 2025]. Pridobljeno s: http://www.fsp.uni-lj.si/COBISS/Diplome/Diploma22100050KorosecMarusa.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Delo z otroki, ki imajo astmo
  2. Bivanje na prostem kot možnost učenja otrok v vrtcu
  3. Prehod otrok s posebnimi potrebami iz vrtca v šolo
  4. Možnosti lutke pri otrocih s posebnimi potrebami
  5. Skozi oči otroka
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Poklicno usmerjanje otrok s posebnimi potrebami
  2. Odnos vzgojiteljev predšolskih otrok do otrok s posebnimi potrebami
  3. Starši otrok s posebnimi potrebami
  4. Odnos prihodnjih vzgojiteljic predšolskih otrok do inkluzije otrok s posebnimi potrebami

Nazaj