izpis_h1_title_alt

Strateško načrtovanje trženja v malih podjetjih : magistrsko delo
ID Košir, Andrej (Avtor), ID Rojšek, Iča (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/kosir2691.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:majhna podjetja, karakteristike, Slovenija, malo gospodarstvo, trženje, strateško planiranje, case study, raziskave
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Košir]
Leto izida:2005
Št. strani:89 str., 25 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-8167 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:15848934 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1658
Število prenosov:230
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:small enterprises, characteristics, Slovenia, small-scale business, marketing, strategic planning, case study, research

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj