Podrobno

Razvoj in validacija analizne metode za določanje koncentracij okskarbazepina, karbamazepina in njunih metabolitov v posušenih krvnih madežih
ID Mikelj, Martin (Avtor), ID Vovk, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.ffa.uni-lj.si/fileadmin/datoteke/Knjiznica/magistrske/2015/Mikelj_Martin_mag_nal_2015.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:okskarbazepin, karbamezapin, posušeni krvni madeži, tekočinska kromatografija visoke ločljivosti, validacija
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FFA - Fakulteta za farmacijo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Mikelj]
Leto izida:2015
Št. strani:61 f.
PID:20.500.12556/RUL-81389 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:615.011.015(043.3)
COBISS.SI-ID:3961713 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.04.2016
Število ogledov:3212
Število prenosov:280
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
MIKELJ, Martin, 2015, Razvoj in validacija analizne metode za določanje koncentracij okskarbazepina, karbamazepina in njunih metabolitov v posušenih krvnih madežih [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : M. Mikelj. [Dostopano 3 maj 2025]. Pridobljeno s: http://www.ffa.uni-lj.si/fileadmin/datoteke/Knjiznica/magistrske/2015/Mikelj_Martin_mag_nal_2015.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Development and validation of analytical method for determination of oxcarbazepine, carbamazepine and their methabolytes in dried blood spots

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Program dela za spodbujanje bralne pismenosti četrtošolcev v redni osnovni šoli
  2. Videoigre in uspešnost reševanja problemov pri osnovnošolskih otrocih
  3. Hipnoza in njena uporabnost na področju izobraževanja pri osnovnošolskih otrocih
  4. Primerjalna analiza klasičnega in digitalnega branja
  5. Razvijanje bralne zmožnosti na daljavo
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Sodelovanje s starši otrok s posebnimi potrebami v osnovni šoli
  2. Pravni in dejanski položaj otrok s posebnimi potrebami v osnovni šoli
  3. Pozitivni in negativni vidiki inkluzivnega izobraževanja otrok s posebnimi potrebami v osnovni šoli
  4. Vidiki učne motivacije otrok s posebnimi potrebami v inkluzivni šoli
  5. Poklicno usmerjanje otrok s posebnimi potrebami

Nazaj