Podrobno

Analiza dojemanja naravne kozmetike med študentkami Fakultete za farmacijo in Ekonomske fakultete
ID Štante, Matej (Avtor), ID Gašperlin, Mirjana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Bodlaj, Mateja (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.ffa.uni-lj.si/fileadmin/datoteke/Knjiznica/diplome/2015/Stante_Matej_dipl_nal_2015.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:zeleni porabnik, trendi v kozmetiki, dojemanje naravne kozmetike, nakupno vedenje, kvantitativne raziskave, naravni kozmetični izdelki, organski kozmetični izdelki
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FFA - Fakulteta za farmacijo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Štante]
Leto izida:2015
Št. strani:59 str.
PID:20.500.12556/RUL-81284 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:665.58(043.2)
COBISS.SI-ID:3865457 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.04.2016
Število ogledov:1707
Število prenosov:281
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
ŠTANTE, Matej, 2015, Analiza dojemanja naravne kozmetike med študentkami Fakultete za farmacijo in Ekonomske fakultete [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : M. Štante. [Dostopano 2 maj 2025]. Pridobljeno s: http://www.ffa.uni-lj.si/fileadmin/datoteke/Knjiznica/diplome/2015/Stante_Matej_dipl_nal_2015.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Prevzem podjetja v Sloveniji
  2. Strateški motivi prevzema družbe Mlinotest
  3. Strateški vidiki kapitalskega povezovanja Pivovarne Laško, d.d.
  4. Razvoj nove strategije za program sadnih sokov v podjetju Fuctal v strateškem obdobju 2012-2015
  5. Družinsko podjetje na Hrvaškem
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Usihanje podjetništva v Sloveniji
  2. ICEIRD 2011
  3. Merjenje ugleda nepremičninskih agencij
  4. Analiza notranje organiziranosti podjetja
  5. Organizacija dogodkov v Mercatorju, d.d.

Nazaj